Fastighet (inklusive försäkringsärenden)

Riksbyggen sköter förvaltningen åt föreningen. Anmälan av fel, trasig utrustning, störningar samt beställning av nycklar och taggar görs via deras kundtjänst, som har öppet dygnet runt, året om. Besökskontor för föreningens medlemmar finns på Hyllie Allé 33.

Kontakta Riksbyggens kundtjänst per telefon (se nedan) eller gör en felanmälan via Mitt Riksbyggen.

 

 

0771-860860

 

Vid akut behov av ambulans, polis eller räddningstjänst:

Ring 112 

 

Internet

Bredband via fiber levereras till föreningens medlemmar av Telenor. Kontaktuppgifter till deras kundservice hittar du på:

https://www.telenor.se

 

Kabel-TV

Kabel-TV levereras av Comhem. Kontaktuppgifter till deras kundservice hittar du på:

https://www.comhem.se

 

Insekter/skadedjur

Vid problem med skadedjur, kontakta Anticimex. Kontaktuppgifter till deras kundservice hittar du på:

https://www.anticimex.com/sv-se/

Sanering är kostnadsfri och bekostas via föreningens försäkring. Om det rör sig om allvarliga typer av skadedjursangrepp (fråga Anticimex om detta), t ex vägglöss eller husbock, är du också skyldig att underrätta föreningen genom att göra en felanmälan via Riksbyggens kundtjänst, se kontaktuppgifter överst på denna sida.